Всесвітній день психічного здоров’я

 

10 жовтня відзначають Всесвітній день психічного здоров’я. Цей день запропонований Всесвітньою організацією охорони здоров'я щоб привернути увагу до проблеми психічного здоров’я, підвищити рівень обізнаності населення з цієї проблеми, зменшити поширення депресивних розладів, шизофренії, наркотичної залежності та ін.


З метою здійснення просвітницько-профілактичної роботи зі здобувачами освіти практичний психолог Сокол А,О. провів заняття з елементами тренінгу «Психічне здоров’я. Як його зберегти?» для учнів 7-Б та 8-А класів.



У ході заняття учні ознайомились з поняттям «психічне здоров’я», факторами, що впливають на його стан, виконали творче завдання у групах. Логічним завершенням заходу стало обговорення та розробка порад для однолітків щодо збереження та зміцнення психічного здорров’я. 




 


Комментариев нет:

Отправить комментарий